رویدادها آرشیو خبر ها
به خیر گذشت! ، بیانیه ی سایت رسمی باشگاه پیرامون وضعیت پیاتسا

به خیر گذشت! ، بیانیه ی سایت رسمی باشگاه پیرامون وضعیت پیاتسا

در دو روز گذشته صحبت های متناقضی در مورد وضعیت مصدومیت مارکو پیاتسا مطرح شده است، حالا پزشکان یوونتوس می گویند که او دچار شکستگی نشده و نظر همکارانشان در تیم ملی کرواسی را رد کرده اند.

 

این وینگر 21 ساله روز دوشنبه بعد از اینکه در پایش احساس درد کرد مجبور شد که تیم ملی را ترک کند و طبق بیانیه ی مسئولان کرواسی، تصویر MRI نشان دهنده ی شکستگی استخوان فیبولا (نازک نی، یکی از استخوان های ساق پا) اوست.

 

با این حال او امروز به تورین برگشت و در کلینیک یوونتوس (J‐Medical) تست های بیشتری انجام داد که تصویری بسیار متفاوت دیده شد.

 

بیانیه ی سایت رسمی یوونتوس به این شرح است:

 

مارکو پیاتسا امروز در مرکز جی مدیکال تحت اسکن های تصویربرداری جدید (CT اسکن و MRI) قرار گرفت که ضربدیدگی در ناحیه ی انتهای استخوان نازک نی سمت چپ را نشان می دهد و هیچ شاهدی دال بر شکستگی وجود ندارد. این بازیکن روزانه تحت نظر خواهد بود و وضعیت پیش آگهی او در روزهای آینده با انجام تست های بیشتر، بهتر مشخص خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که شکستگی فیبولا می توانست پیاتسا را برای 6 هفته از میادین دور نگه دارد، اما جالب است که پزشکان یوونتوس هیچ شکستگی در استخوان پای او ندیدند.

 

گفتنی است که پیش از این پزشک تیم ملی کرواسی اظهار کرده بود که پیاتسا در بازی یوونتوس و دینامو ده روز پیش دچار آسیب دیدگی شده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: